شمانیوز
شما نیوز

سردار سرلشکر رحیم صفوی:

رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رژیم صهیونیستی با تربیت تروریست‌ها در تلاش برای دخالت در امور کشورهای جهان است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در جمع راهپیمایان روز قدس در شیراز اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در شیراز مشتی محکم بر دهان یاوه گویان اسرائیلی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین و اثر گذار ترین انقلاب‌هایی بود که توانست عاملی برای مقابله با دشمنان در میان ملت‌های اسلامی باشد.

او بیان کرد: حمایت‌های ملت‌های اسلامی از مردم فلسطین موجب شده تا جنگ مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی تا کرانه باختری توسعه یافته و دشمنان اسلام همواره با شکست‌های متوالی مواجه شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی طی سالیان اخیر با فریب و دروغ تاریخی - مذهبی و با کشتار مردم فلسطین همچون زخمی بر تن جهان اسلام بوده که باید از بین برود.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در حال فروپاشی از درون است زیرا حامیان آنان نیز به این باور رسیده‌اند که این رژیم هیچ شاخصه ای برای دولت سازی ندارد.

وی در خصوص جنایت‌های اسرائیل بیان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ سازگاری در میان کشورهای همجوار خود نداشته و همواره سعی در دخالت در امور کشورهای مختلف داشته و با تربیت جاسوسان و خرابکاران سعی بر آن داشته تا با انجام فعالیت‌های خرابکارانه عاملی برای ناآرامی در منطقه باشند.

او در خصوص راهکار آزادی فلسطین گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و اجتماعی برای آزادسازی فلسطین یکی از راهبردهای آزادسازی قدس بوده و این در حالی است که با تحریم کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی می‌توان اقتصاد این کشور را به سمت نابودی برد.

وی تاکید کرد: اگر هر مسلمان سالانه یک دلار به مردم فلسطین کمک کند سالانه یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون دلار کمک جمع آوری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied