شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۷۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: در سه عملیات پلیسی جداگانه در نقاط مختلف این استان، بیش از ۷۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

کشف ۷۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این کشفیات، بیان کرد: در یکی از عملیات‌های منتهی به کشف مواد مخدر، مأموران پلیس داراب حین گشت‌زنی به یک خودرو پراید در محورهای فرعی روستای «قلاتویه»، مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه راننده خودروی یاد شده بدون توجه به دستور ایست مأموران، اقدام به فرار می‌کند، گفت: مأموران بعد از طی مسافتی و با تیراندازی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن این خودرو می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۹۲ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و پنج کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

حبیبی ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از قصد قاچاقچیان برای جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر مطلع شده و یک دستگاه خودروی سمند را در محور شیراز به زرقان شناسایی می‌کنند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو، ۳۲۷ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این خصوص دو متهم دستگیر شدند.

او اظهار داشت: طی یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: در این خصوص مأموران به محور ورودی شیراز، در محدوده روستای «بیدزرد» اعزام شده و دو دستگاه خودرو پژو پارس و سمند را شناسایی کردند اما علیرغم دستور ایست، رانندگان خودروها برای فرار از مهلکه تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، رانندگان خودروها که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، خودروها را رها کرده و با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند، گفت: در بازرسی از خودرو پژو پارس، ۲۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او با بیان اینکه خودروی سمند نقش اسکورت را عهده‌دار بوده، گفت: دستگیری متهمان مرتبط با این عملیات، در دستور کار ویژه پلیس فارس قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied