شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی لارستان:

پزشک قلابی در لار دستگیر شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: فردی که به دروغ، خود را پزشک معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

پزشک قلابی در لار دستگیر شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ سرهنگ سید محمد یوسفی اظهار داشت: به دنبال ارجاع پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب لارستان با موضوع کلاهبرداری، کارشناسان پلیس رمزگشایی از آن را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا در بررسی تخصصی ابعاد این پرونده، موفق به شناسایی فردی شدند که به دروغ خود را پزشک معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

وی بیان کرد: این فرد متهم با شناسایی بیماران، ضمن تماس با آنان خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و طی تماس تلفنی با بیمار یا همراه بیمار، مبلغ هنگفتی را به ازای تامین داروی ویژه از این افراد اخذ می‌کرد.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از شناسایی متهم او را به همراه خواهرش که در کلاهبرداری همراهی‌اش می‌کرد، دستگیر کردند.

او با اشاره به این که متهمان بالغ بر ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهمان برای طی مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied