شمانیوز
شما نیوز

یک نماینده مجلس:

افتتاح عجولانه آزادراه شیراز - اصفهان کاری بیهوده است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح عجولانه آزادراه شیراز - اصفهان بدون تکمیل باقی مانده آن یک کار بیهوده است.

افتتاح عجولانه آزادراه شیراز - اصفهان کاری بیهوده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست بررسی وضعیت آزادراه شیراز اصفهان که با حضور معاون وزیر دفاع، استاندار فارس، شهردار شیراز و جمعی از مدیران در شیراز برگزار شد، بر ضرورت تکمیل آزادراه و سپس افتتاح آن تاکید کرد و گفت: اگر قطعه هفت آزادراه تکمیل نشود، افتتاح عجولانه آن ضرورت ندارد.

وی اظهار داشت: مردم از ما انتظار دارند که وقتی یک پروژه را افتتاح می‌کنیم، آن پروژه کاملاً به اتمام رسیده باشد نه اینکه هدف ما فقط افتتاح باشد اما پروژه تکمیل نشده باشد.

وی تاکید کرد: آزادراه شیراز اصفهان یک پروژه ملی است که به نوعی با اتصال به آزادراه شیراز بوشهر کریدور شمال به جنوب را شکل می‌دهد لذا از اهمیت استراتژیک و فوق‌العاده ای برخوردار است و نمی‌توان نقایص آن را نادیده گرفت.

او رضایت‌مندی مردم را مهم‌تر از افتتاح عجولانه آزادراه شیراز اصفهان دانست و افزود: در شرایطی که قطعات شش و هفت هنوز تکمیل نشده نباید به فکر افتتاح پروژه باشیم چرا که این قطعه جز لاینفک آن است.

وی بیان کرد: افتتاح عجولانه آزادراه بدون تکمیل قطعات شش و هفت، موجب یک چالش بزرگ برای شهر شیراز و خطرات جانی مردم می‌شود چراکه حجم ترافیک پیش بینی شده بسیار بالا است و اگر مسیرهای دسترسی قطعات و موارد دیگر تکمیل نشود، باید منتظر اتفاقات ناخوشایند بود.

عزیزی تصریح کرد: افتتاح کردن و روبان چیدن کار ساده ای است اما باید ببینیم آیا این پروژه‌ای که افتتاح می‌کنیم، به درد مردم می‌خورد یا نه لذا نباید عجولانه اقدام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied