شمانیوز
شما نیوز

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران فروش حواله تقلبی خودرو

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری ۲ نفر که با فروش یک فقره حواله خودرو به چندین نفر از آنها کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران فروش حواله تقلبی خودرو

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ سرهنگ کاووس حبیبی در این باره گفت: در پی وصول چند فقره شکوائیه مبنی بر اینکه اشخاصی با فروش یک فقره حواله خودرو از چندین نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد مردی با همدستی یک خانم با داشتن یک فقره حواله خودرو اقدام به فروش حواله به صورت قولنامه دستی کرده و مجددا از سایت شرکت خودرو ساز پرینت حواله را دریافت و سپس اقدام به فروش آن به افراد دیگر کرده‌اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی، اطلاعاتی و تخصصی متهمان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

او خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده در مواجهه با دلایل و مدارک کارآگاهان به کلاهبرداری از چهار نفر از شهروندان به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتراف و با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

وی افزود: شهروندان باید برای خرید خودرو از طریق نمایندگی‌های معتبر اقدام کنند و از خرید حواله‌های فروش خودرو به صورت قولنامه دستی خودداری کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied