شمانیوز
شما نیوز

یک مقام انتظامی خبر داد:

قتل در لامرد، دستگیری در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: فردی که در یک نزاع، جوانی را در بخش «اشکنان» از توابع شهرستان لامرد کشته بود در جاده کاشان-تهران دستگیر شد.

قتل در لامرد، دستگیری در کاشان

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ محراب زارع‌پور بیان کرد: بامداد بیست و نهم اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به فوت در بخش «اشکنان» شهرستان لامرد، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی مأموران اعزامی به محل مشخص شد که چند نفر اتباع بیگانه با سلاح سرد با هم درگیر شده و ۳ نفر از آنان مجروح و روانه بیمارستان شده‌اند.

او با بیان اینکه یک نفر از مجروحان که هفده سال سن داشت، به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند، گفت: پیگیری موضوع برای دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های فنی مشخص شد قاتل سریعاً به سمت استان تهران متواری شده است، گفت: مأموران انتظامی اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با همکاری پلیس کاشان موفق شدند قاتل ۲۳ ساله را در حالی که با سواری (دربستی) در حال تردد بود، شناسایی کرده و بامداد شنبه ۳۰ اردیبهشت، او را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرده است افزود: حال عمومی ۲ مجروح دیگر این نزاع رضایت‌بخش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied