شمانیوز
شما نیوز

رئیس شورای شهر شیراز:

بزرگترین ظرفیت شیراز گردشگری است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر، گفت: بزرگترین ظرفیت شیراز گردشگری است و گردشگری هم نیازمند زیرساخت‌های بزرگ و معتبر است.

 بزرگترین ظرفیت شیراز گردشگری است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ مهدی طاهری اظهار کرد: برخی از این زیرساخت‌های ملی و بین‌المللی همانند حرم حضرت شاهچراغ(ع)، حافظیه، سعدیه و ... در شیراز به‌صورت ظرفیتی منحصری وجود دارند؛ اما برای تبدیل شیراز به قطب گردشگری سیاحتی، زیارتی و پزشکی نیاز به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های متناسب وجود دارد.

او با اشاره به تأمین برخی زیرساخت‌های گردشگری نظیر ساخت هتل، افزود: این فعالیت‌ها کافی نیست و باید تمام ظرفیت‌های کلی استان و سایر دستگاه‌ها برای تحقق این هدف پای کار بیایند تا شاهد نتیجه بزرگی برای شیراز باشیم.

وی به گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: برای تقویت گردشگری سلامت باید تلاش و از فرصت‌ها استفاده کرد.

وی تأکید کرد: ایجاد این زیرساخت‌ها زمانی امکان‌پذیر است که منابع زیادی در مدت زمان کوتاهی وارد شهر شیراز شود.

او افزود: منابع موجود دستگاه‌های دولتی و شهری برای این موضوع بسیار محدود است و تنها راه حل ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران باید شرایط برای آنها فراهم شود و این نوع همایش‌ها ادامه یابد تا کاری که سال پیش انجام شد امسال با حمایت سایر دستگاه‌ها و تسهیل روند سرمایه‌گذاری‌ها و کاهش بروکراسی شاهد جذب سرمایه‌گذاری بیشتر باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied