شمانیوز
شما نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور:

رسانه‌ها سیاه نمایی دشمن در جامعه را خنثی کنند

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها سیاه نمایی دشمن در جامعه را خنثی کنند.

رسانه‌ها سیاه نمایی دشمن در جامعه را خنثی کنند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز،افشار دارابی در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا با ارائه اخبار ناامید کننده امید را در جامعه از بین ببرد اما رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نباید اجازه دهند این نقشه در جامعه اجرایی شود.

وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی پدیده جدیدی با عنوان روابط عمومی الکترونیک مطرح شده و می‌توان با استفاده از این ظرفیت جایگاه روابط عمومی را در جامعه توسعه داد.

او گفت: نمی‌توان انتظار داشت با روش‌های گذشته در جامعه اثرگذار بود از این رو باید با استفاده از شرایط نوین نسبت به اطلاع رسانی در جامعه اقدام کرد.

وی یادآور شد: با توجه به روند اجتماعی جامعه باید شرایطی برای حضور جوانان در پست‌های مدیریتی فراهم و زمینه جذب جوانان در فعالیت‌های اداری را فراهم کرد.

دارابی به موضوع انتخابات اشاره و تاکید کرد: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است و باید روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در این بخش فعالیت کنند.

وی افزود: باید از زنجیره‌های ارتباطی نسبت به ارتباط جامعه مخاطب با دستگاه های اداری استفاده کرد زیرا دیگر نمی‌توان با روش‌های قدیمی نسبت به اطلاع رسانی اقدام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied