شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

کمربندی شیراز از معضلات اساسی این شهر است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه، ایمن‌سازی تردد در محورهای کمربندی شیراز، جزو اولویت‌هاست، از همکاری همه دستگاه‌ها برای ارتقاء ایمنی این محورها، خبر داد.

کمربندی شیراز از معضلات اساسی این شهر است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ محمودرضا طالبان گفت: یکی از معضلات اساسی شهر شیراز کمربندی این شهر به ویژه کمربندی جنوب و غرب آن است که اخیرا با همراهی مسئولان ارشد دستگاه‌های مختلف متولی یا دخیل در بحث راه‌سازی و ایمنی راه‌ها، از کمربندی‌های شیراز بازدید و موارد مختلف این مبحث، بررسی شد.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا با همکاری شهرداری شیراز و اداره کل راهداری فارس، تردد در کمربندی‌های جنوب و غرب را بهینه کرده و ارتقاء بخشیم.

وی ادامه داد: به همین منظور و با هدف یک تقسیم کار، هفته گذشته به اتفاق شهردار شیراز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور فارس بازدیدی از این محور داشتیم.

او اظهار داشت: تلاش این مجموعه‌ها بر آن است که کمربندی به فضای شهری نزدیک‌تر باشد و با ایجاد یک فضای ایمن برای تردد خودروها، کمک شود که مردم بتوانند استفاده بهینه تری از این محورها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند اجرایی کمربندی شمالی نیز با کمک شهرداری شیراز و بخش خصوصی در حال انجام است.

وی طول کمربندی جنوبی شیراز را ۴۲ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۱۸ کیلومتر از این مسیر در محدوده قانونی شهر و ۲۴ کیلومتر دیگر نیز در حریم شهر قرار دارد.

طالبان گفت: براساس توافقی که ابتدای امسال با شهرداری شیراز داشتیم مقرر شد که ۱۸ کیلومتر محدوده شهر در اختیار شهرداری و ۲۴ کیلومتر واقع در حریم شهر در اختیار دولت باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied