شمانیوز
شما نیوز

تکمیل بزرگراه شیراز-بندرعباس نیازمند تامین اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اهمیت زیاد راه ارتباطی شیراز- بندرعباس گفت:تکمیل بخش باقیمانده از این محور ۳۵۰ کیلومتری، جزو اولویت‌هاست که تلاش برای تامین اعتبار آن با جدیت ادامه دارد.

تکمیل بزرگراه شیراز-بندرعباس نیازمند تامین اعتبار

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ محمودرضا طالبان در حاشیه بازدید از پروژه در دست اجرای بزرگراه شیراز-بندرعباس اظهار داشت: بزرگراه شیراز- فسا – داراب – بندرعباس یکی از محورهای مهم ارتباطی بین ۲ استان استراتژیک فارس و هرمزگان و به گونه ای متصل کننده بخشی از کشور به یکی از بنادر مهم ایران است.

او افزود: این راه ارتباطی ۳۵۰ کیلومتری از محورهای شریانی و پرتردد کشور و در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس بوده که هم اینک توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۱۴ کیلومتر از کل این محور مواصلاتی یعنی بزرگراه فاصل شیراز – سروستان – فسا تا تقاطع شهید جاویدی (جلیان) و سه راهی دولت آباد – کمربندی داراب – جنت شهر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی بیان کرد: ۸۰ کیلومتر دیگر از ۱۳۶ کیلومتر باقیمانده این مسیر نیز مراحل اجرایی را طی می‌کند به طوریکه ۱۵ کیلومتر حد فاصل سه راهی دولت آباد به سمت کارخانه سیمان داراب در مرحله آسفالت قرار دارد و به زودی این بخش، زیر بار ترافیک خواهد رفت و مابقی هم در مرحله زیرسازی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این محور شریانی و استراتژیک، با هدف سرعت گرفتن کار ساخت و بهره برداری از قطعات در حال اجرا، پیگیری‌های مستمری برای تامین و افزایش اعتبار و افزایش سالانه و همچنین اخذ تسهیلات ماده ۵۶ قانون بودجه انجام شده است و امیدواریم با تامین به موقع بودجه لازم، به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied