شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

با مسببان مرگ مغزی معلم فسایی برخورد می شود

در پی درج خبر مرگ مغزی دختر جوان فسایی در پایگاه خبری “شمانیوز” فرماندار ویژه شهرستان فسا در گفتگوی اختصاصی با “شمانیوز” توضیحاتی درباره بروز این حادثه ارائه داد.

با مسببان مرگ مغزی معلم فسایی برخورد می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد صادق صفرپور گفت: از همان ابتدای بروز این حادثه ناگوار فرمانداری در جریان قرار گرفت که خانمی جوان در یکی از کلینیک های شهرستان تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته و در پی آن دچار مرگ مغزی شده است.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان فرماندار شهرستان از رییس دانشگاه علوم پزشکی خواسته ام که تمامی اسناد و مدارک انجام این عمل در درمانگاه موصوف و نیز خدمات ارائه شده در بیمارستان فسا پس از انتقال بیمار به بیمارستان را به همراه شرح کاملی از وقوع این حادثه ناگوار ارائه نمایند.

وی افزود: پس از تکمیل بررسی ها و دریافت گزارش کامل دانشگاه علوم پزشکی، موضوع در شورای تامین شهرستان مطرح و چنان چه تخلف یا قصوری چه از ناحیه پزشک مربوطه و کلینیک مذکور و چه از ناحیه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دستگاه ناظر صورت گرفته باشد با مسببان آن برخورد عبرت آموزی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پزشکی که عمل جراحی بینی را انجام داده این مجوز را داشته که عمل را در یک کلینیک فاقد امکانات لازم انجام دهد؟ گفت: این موضوع در حال بررسی است و ما منتظر نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی تصریح کرد: پیشنهاد کرده ایم تا زمان روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه ناگوار، فعالیت های جراحی این پزشک متوقف شود.

گفتنی است مرحومه “مریم وحیدیان” آموزگار مقطع ابتدایی مدارس شهرستان فسا، اول خردادماه در یکی از درمانگاه های این شهرستان توسط دکتر “س” تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفت و دچار مرگ مغزی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied