شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

کمبود ۱۱ هزار معلم در سال تحصیلی جدید

کمبود ۱۱ هزار معلم در سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید با کمبود ۱۱ هزار معلم روبرو هستیم که برای حل این مشکل باید همه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ محمدخلیل عسکری در دیدار جمعی از مسئولان آموزش و پرورش با رییس کل دادگستری فارس که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، همکاری دستگاه قضا و آموزش و پرورش در این استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: مسئولان دادگستری استان نسبت به جامعه معلمین و دانش آموزی حساس هستند وحق آنها است که آموزش و پرورش را دغدغه اول خود بدانند و نگران باشند.

وی گفت: ما در آموزش وپرورش علاوه بر پاسخگو بودن به دنبال مطالبه گری برای نقش و وظیفه سایر دستگاهها نسبت به آموزش وپرورش در تربیت هستیم و در این راستا از دستگاه قضایی نیز درخواست کمک داریم.

او با بیان برخی دستاوردها ومشکلات پیش روی آموزش وپرورش فارس، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش‌های انجام شده مشکل فضای پردیس دانشگاه فرهنگیان فارس همچنان وجود دارد.

او در خصوص مولدسازی املاک نیز گفت: استان فارس رتبه سوم کشوری را در مولد سازی دارد لذا در این زمینه نیاز به مساعدت بیش از پیش قوه قضائیه داریم.

وی از کمبود حدود ۱۱ هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

وی با اشاره به بحث هویت بخشی به دانش آموزان، گفت: آگاهی دانش آموزان از دستاوردها و افتخارات در امر هویت بخشی به دانش آموزان بسیار موثر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی