شمانیوز
شما نیوز

شهرداری شیراز و وعده های بی عمل!!

محور دروازه قرآن یکی از محورهای ارتباطی مهم کلانشهر شیراز محسوب می شود که مدتی است توسط شهرداری شیراز مسدود شده و این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان و مسافران ایجاد نموده است.

شهرداری شیراز و وعده های بی عمل!!

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، اول مرداد ماه شهرداری شیراز اعلام کرد که به دلیل عملیات حفاری و لوله گذاری دفع آب های سطحی، محور دروازه قرآن به مدت 15 روز مسدود شده و شهروندان و مسافران برای ورود به شهر باید از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

این موضوع مشکلات ترافیکی زیادی را در آن منطقه و خیابان های همجوار ایجاد نموده و دردسر بسیاری را برای مسافران و شهروندان به وجود آورده است.

به رغم وعده مسئولان شهرداری شیراز مبنی بر اینکه این پروژه عمرانی به جهت حساسیت ترافیکی منطقه، به سرعت انجام و محور مذکور پس از 15 روز بازگشایی می شود اما با گذشت 28 روز از آغاز عملیات اجرایی، همچنان محور دروازه قرآن مسدود بوده و شهروندان با مشکلات ترافیکی طاقت فرسای آن دست و پنجه نرم می کنند.

یک سوال ذهن نگارنده را مشغول کرده که مگر پروژه های عمرانی شهر براساس برنامه ریزی های دقیق و به صورت زمان بندی شده اجرا نمی شود؟ پس چگونه شهرداری نتوانسته پای وعده خود به شهروندان بایستد و محور را در موعد مقرر بازگشایی کند.

یا سیستم برنامه ریزی شهرداری دچار اشکال است و یا مدیریت شهری برای حرف و وعده خود به مردم ارزشی قائل نیست.چرا که پروژه ای که قرار بود 15 روزه به اتمام برسد با گذشت حدود یک ماه همچنان در حال اجرا است و زمانی هم برای پایان آن متصور نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی