شمانیوز
شما نیوز

سخنگوی شهرداری شیراز:

محور دروازه قرآن هفته آینده بازگشایی می شود

در پی درج مطلبی با عنوان "شهرداری شیراز و وعده های بی عمل" در پایگاه خبری شمانیوز در تاریخ 28 مرداد، سخنگوی شهرداری کلانشهر شیراز در گفتگو با شمانیوز توضیحاتی ارایه داد.

محور دروازه قرآن هفته آینده بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، رضا جاویدی گفت: در خبرها و گزارش های منتشر شده در خصوص اجرای عملیات زیربنایی لوله گذاری در منطقه دروازه قرآن اطلاع رسانی شده بود که اجرای عملیات در دو فاز برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: فاز اول این پروژه از سه راه هفت تنان تا دروازه قرآن بوده که عملیات لوله گذاری آن به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه از میدان طاووس تا حوضچه آرامش جنب مجتمع فرهنگی زمرد در حال اجرا است و تلاش می کنیم در روزهای آغازین شهریور ماه به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح با فراز و نشیب های فراوان و مشکلات و سختی کار در این قسمت از شهر همراه بود اما در راستای رفع مشکلات جدی دفع آب های سطحی این منطقه اجرای آن ضرورت داشت.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه باید در ادوار گذشته شهرداری انجام میشد افزود: مجموعه مدیریتی شهرداری و شورای شهر با پذیرش تمامی مشکلات و با اخذ مجوزهای لازم از جمله مجوز شورای ترافیک استان، اقدام به اجرای پروژه کرد و هم اکنون نیز این پروژه کلیدی به صورت شبانه روزی در حال اجرا می باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل مشکلات ایجاد شده برای آنان در پی انجام این طرح حیاتی گفت: پیرو تاکیدات شهردار، محور مسدود شده دروازه قرآن در هفته اول شهریور ماه بازگشایی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی