شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

گذرنامه‌های زیارتی بدون معطلی صادر می‌شود

استاندار فارس گفت: فرایند تمدید و رفع نقص گذرنامه‌ها در ایام اربعین حسینی تغییر و با افزایش ظرفیت خدمات رسانی، این درخواست‌ها بدون کمترین معطلی انجام می‌شود.

گذرنامه‌های زیارتی بدون معطلی صادر می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدهادی ایمانیه در دومین بازدید سرزده از اداره گذرنامه شیراز و پست، بر لزوم شتاب گیری روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین تاکید کرد.

او به فاصله یک هفته و برای دومین بار از اداره گذرنامه شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند صدور گذرنامه برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.

استاندار فارس با اشاره به بازدید نخست خود گفت: در این بازدید بر خلاف مرتبه نخست شاهد هستیم که هیچ صفی وجود ندارد و تعداد زیادی از گذرنامه‌ها نیز صادر شده و آماده تحویل به متقاضیان است که هنوز مراجعه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: تا پیش از این گذرنامه زیارتی افراد پس از صدور در تهران به وسیله پست برای متقاضیان ارسال می‌شد که با توجه به اینکه اخیرا عمده گذرنامه‌های زیارتی در شیراز صادر می‌شود، متقاضیان در کمتر از ۲۴ ساعت از تحویل مدارک خود، گذرنامه خود را دریافت می‌کنند.

استاندار فارس عنوان کرد: همچنین فرایند تمدید و رفع عیب گذرنامه‌ها نیز تغییر و با افزایش ظرفیت خدمات رسانی توسط پرسنل اداره گذرنامه و بسیج امکانات، این درخواست‌ها بدون کمترین معطلی انجام می‌شود.

ایمانیه همچنین از اینکه همزمان با تسریع در صدور گذرنامه زیارتی، اختلالی در انجام امور گذرنامه‌های عادی هم پیش نیامده است، قدردانی کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در بازدید از اداره کل پست نیز مباحث مرتبط با عملکرد پست در زمینه توزیع گذرنامه‌های زیارتی و هم سایر مباحث حوزه فعالیت این مجموعه را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ضمن تقدیر از تمام کارکنان و پرسنل اداره کل پست استان فارس گفت: به نظر می‌رسد که این مجموعه با توجه به سطح فعالیت‌ها نیازمند امکانات بیشتری است و به ویژه برای کارکنان بخش نامه رسانی آن که کارشان با سختی‌های بسیاری همراه است باید امکانات رفاهی بیشتری در نظر گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی