شمانیوز
شما نیوز

بهره برداری از ۴۷ پروژه محرومیت‌ زدایی در شیراز

هم‌زمان با هفته دولت و در دوازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز ۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهر به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ۴۷ پروژه محرومیت‌ زدایی در شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، شهردار کلان‌شهر شیراز در مراسم بهره برداری از این طرح ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی در ۴۰ محله در قالب ٧٧ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال در سطح مناطق یازده‌گانه کلانشهر شیراز در دستور کار قرار گرفت که امروز به صورت خاص فاز نخست در قالب ۴۷ پروژه‌ با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به افتتاح رسید.

محمدحسن اسدی اظهار داشت: در دوازدهمین گام جهش عمرانی شهرداری شاهد اقدام موثر و فعال در همه ابعاد هستیم.

وی با بیان اینکه ٣ درصد از بودجه کل عمرانی شهرداری شیراز به رفع محرومیت و پروژه‌های محرومیت‌زدایی اختصاص داده شد، گفت: سال گذشته در ۴۰ محله محروم و هدف، ٧٧ پروژه به ارزش پنج هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال تعریف شد که امروز شاهد افتتاح ۴۷ پروژه آن به اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هستیم.

شهردار شیراز بیان کرد: شهرداری طی یک برنامه چهار ماهه با تحلیل و مطالعات لازم، در مناطق یازده‌گانه معابر فرعی، خاکی و عرض کم را تعریف کرد و در این راستا ١٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای ۶ میلیون مترمربع معابر شهری و ٧٠٠ هزار تن آسفالت پیش بینی شد که موجب امیدآفرینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی