شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه موقت شیراز:

بهزیستی فارس دچار سوء مدیریت است، فکری به حالش کنید

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه سازمان بهزیستی فارس دچار سوء مدیریت است گفت: آسایشگاه معلولان و سالمندان وضعیت خوبی ندارد و از نمایندگان استان در مجلس، رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار فارس می خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

بهزیستی فارس دچار سوء مدیریت است، فکری به حالش کنید

 به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت خطاب به استاندار فارس و نمایندگان استان اظهار داشت: بهزیستی استان رهاست و دچار سوء مدیریت است فکری به حالش کنید.

وی افزود: این سازمان شکل گرفته تا دست معلولین جامعه را بگیرد اما پارتی‌بازی و کاغذ‌بازی موجب شده تا یک معلول ماه‌ها برود و بیاید و نهایتا هم به او بگویند مشمول دریافت خدمات معلولیت نمی‌شود.

وی بیان کرد: به فردی که اتهامات مالی و غیرمالی ‌در پرونده‌اش بوده و از مجموعه بهزیستی اخراج می‌شود مجوز تأسیس خانه‌‌ سالمندان می‌دهند و از 6 میلیون تا 40 میلیون هزینه می‌گیرند اما نه تنها به این عزیزان رسیدگی نمی‌کنند بلکه به بدترین نوع برخورد می‌کنند!

امام جمعه موقت شیراز گفت: اینقدر در خانه سالمندان بد برخورد می‌کنند از فحاشی گرفته تا بی‌احترامی‌های دیگر که خانم سالمندی خودکشی ناموفق داشته که سالمندان حاضر در آسایشگاه متوجه می‌شوند و به دادش می رسند نه پرستاران!

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس، سازمان بازرسی و استاندار می‌خواهم دخالت کنند و به داد معلولین برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی