شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

تا مهرماه کارتن خواب ها و متکدیان را جمع کنید

استاندار فارس گفت: توقع دارم دستگاه های مسئول فعالیت ها را به گونه‌ای انجام دهند که از ابتدای مهرماه در سطح شهر شیراز شاهد کارتن خواب ها و متکدیان نباشیم و باید در این زمینه از تجربه سایر شهرهای موفق استفاده کرد.

تا مهرماه کارتن خواب ها و متکدیان را جمع کنید

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد هادی ایمانیه، در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس شرط اصلی و اساسیِ مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را اقدامات پیوسته و مستمر دانست و افزود: با راهبری شورای فضای مجازی استان، هریک از دستگاه های اجرایی درگیر با حوزه آسیب های اجتماعی و مواد مخدر، نسبت به آماده سازی محتوای مناسب و انتشار آن اقدام کنند.

 وی اظهار داشت: طبق گزارشات واصل شده و بررسی های انجام شده، شاهد یکی از بهترین عملکردها در فاصله این جلسه و جلسه قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ارتباط با جمع آوری معتادین متجاهر بودیم؛ به همین سبب از همه دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار فارس تصریح کرد: در مباحث مربوط به آسیب های اجتماعی می بایست از حرکت های سینوسی جلوگیری کنیم؛ به هیچ عنوان قبل از رسیدن به یک نتیجه منطقی و قطعی، سراغ موضوع دیگری نباید رفت. همچنین سطح فعالیت ها و اقدامات نیز نباید کاهش یابد.

وی، هیات اندیشه ورز را مسئول ارائه راه‌کارهای عملی برای پیشگیری و همچنین مقابله با معتادین با زخم باز، متکدیان و متجاهرین دانست و افزود: با هماهنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، توقعات مد نظر از فرمانداری ها در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر به ایشان اطلاع رسانی شود؛ پس از آن میزان فعالیت های فرمانداران رصد و جدول مقایسه ای فرمانداری ها اعلام شود.

او تاکید کرد: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه ها و همچنین خوابگاه‌های دانشجویی، هیات اندیشه ورز، پیشنهادات خود را برای این دو حوزه اعلام و به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کند.

وی خواستار هم افزایی شورای مبارزه با مواد مخدر و مدیریت امور روستایی استان مبنی بر شکل گیری این نهاد، در روستاها شد و اظهار داشت: می بایست مشوق ها و جوایزی برای سوت زنی و ارائه گزارش در خصوص کشف مواد مخدر قرار دهیم، مدیریت استان هم در این زمینه همکاری می کند.

وی، فرهنگ سازی، آموزش و ارائه صحیح مطالب را یکی از اصلی ترین راه های مقابله با مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی دانست و افزود: با راهبری شورای فضای مجازی استان، هریک از دستگاه های اجرایی درگیر با حوزه آسیب های اجتماعی و مواد مخدر، نسبت به آماده سازی محتوای مناسب و انتشار آن اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی