شمانیوز
شما نیوز

ماجرای فوت یک بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز چیست؟

انتشار خبر ماجرای فوت یک بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز در فضای مجازی، واکنش بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

ماجرای فوت یک بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز چیست؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، در این مطلب عنوان شده که در تاریخ ۲۳ مرداد ماه امسال فردی با علائم درد قفسه سینه در بخش حاد بیمارستان نمازی و به دلیل کمبود فضا در راهرو این بخش بستری شده و پس از مدتی کادر درمان متوجه عدم حضور بیمار می شوند که بدلیل شلوغی و عدم رسیدگی احتمال می دهند بیمار فرار کرده باشد و به همین دلیل او را از آمار بستری های این بخش حذف می کنند.

در ادامه این مطلب آمده است که از طرفی دقیقا از روز گم شدن این بیمار، درب یکی از سرویس‌های بهداشتی بخش تحت نظر اورژانس بزرگسالان باز نمی شود و بدون اینکه کسی این موضوع را پیگیری کند که علت مسدود بودن این سرویس چیست، روی درب آن درج می‌شود که این سرویس خراب است! تا اینکه بعد از چند روز به دلیل بوی تعفن درب این سرویس را باز کرده و متوجه می‌شوند که بیمار فراری از نظر بیمارستان، در توالت فوت کرده است.

گفتنی است مدیر بیمارستان نمازی شیراز با تایید فوت این شخص در یکی از سرویس های بهداشتی بیمارستان گفت: موضوع فوت این بیمار از سوی مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی خواستار برخورد جدی با مقصران وقوع این حادثه تلخ، در هر جایگاه و مسئولیتی می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی