شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم شیراز و زرقان:

مجلس به دنبال تضعیف کانون وکلا نیست

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دنبال تضعیف کانون وکلای دادگستری نیست و از پیشنهادات سازنده این نهاد استقبال می‌کند.

مجلس به دنبال تضعیف کانون وکلا نیست

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، ابراهیم عزیزی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد، با اشاره به اعتراض کانون در مورد قانون مجوزهای کسب و کار، اظهار داشت: با توجه به گزارش کمیسیون تلفیق، کانون وکلای دادگستری می تواند پیشنهادات خود را در خصوص قانون مجلس ارائه کند.

او با بیان اینکه پیشنهاد کانون وکلا برای اصلاح قانون باید در قالب لایحه یا طرح مطرح شود، افزود: در راستای حفظ منافع مردم و کانون، اگر پیشنهادی است، کانون می تواند ارائه دهد و هنوز فرصت برای برخی اصلاحات وجود دارد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کانون وکلای دادگستری یک ظرفیت بسیار خوب برای قوه قضاییه است و مجلس در صدد تضعیف کانون نیست اما اگر پیشنهاد سازنده ای ارائه شود، استقبال می کند.

وی با اشاره به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در مورد لایحه دولت بیان کرد: برای ثبت پیشنهاد روی برنامه تا چهارشنبه همین هفته فرصت است و کانون وکلای دادگستری می توانند پیشنهادات خود را ارائه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی