شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شیراز :

وضعیت اجتماعی شیراز باید سامان دهی شود

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت:مسئولان فارس اجرای طرح خانواده متعالی را در سفر رئیس جمهور پیگیری کنند.

وضعیت اجتماعی شیراز باید سامان دهی شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: طرح خانواده متعالی برای نخستین بار در کشور در فارس تدوین شد و مسئولان باید در سفر پیش روی رئیس جمهور به این استان مقدمات و اعتبارات مورد نیاز اجرای آن را مطالبه و درخواست کنند.

وی افزود:خانواده در اسلام بنیان بسیار محکمی دارد و همه مردم و مسئولان باید این جایگاه را ارج گذاشته نگذارند دشمن به بنیان خانواده ضربه بزند.

وی گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران با برخی ارزش‌ها در دامن تفکر دینی مخالفت جدی دارند که یکی از مهمترین آن‌ها مساله خانواده است.

وی با اشاره به دیدار خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: وزیر با تاکید ویژه بر مسائل اجتماعی و فرهنگی در دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به فارس قول مساعد داد و این برنامه را باید مجموعه مدیران استانی پیگیری کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به وجود برخی آسیب‌ها مانند حضور معتادان متجاهر در سطح شهر گفت: وضعیت اجتماعی شیراز باید سامان داده شود و مجموعه مدیران باید برخورد و اقدام مداوم برای حل این مسائل و آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: استاندار فارس پیشنهاد تشکیل قرارگاه اجتماعی را برای هماهنگی فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های متولی مطرح کرده که امید است اجرایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی