شمانیوز
شما نیوز

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز ;

۱۲ میلیارد داروی قاچاق در مرودشت کشف شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف و توقیف ۱۲ میلیارد ریال انواع دارو و کالاهای سلامت ‌محور غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از شهر مرودشت خبر داد.

۱۲ میلیارد داروی قاچاق در مرودشت کشف شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمد جواد راعی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، از اهمیت ویژه ای در ارتقای سلامت مردم برخوردار است، گفت: در بازرسی مشترک کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه، کارشناسان غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مرودشت و نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرودشت که به صورت سرزده انجام شد، فعالیت عطاری ‌ها و صنوف فروش مکمل های ورزشی این شهرستان پایش شد.

وی افزود: در این بازرسی، ۶ هزار و ۹۳ قلم کالای غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال شامل داروهای چاقی و لاغری غیرمجاز، سقط جنین، مخدر، انواع مکمل های ورزشی قاچاق و انواع داروهای جنسی قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز در این باره گفت: نشست آموزشی ویژه صنف عطاران پیرامون مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و چگونگی ارائه خدمات در عطاری ها در شهرستان مرودشت برگزار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی