شمانیوز
شما نیوز

بیانیه امام جمعه شیراز و استاندار فارس در آستانه سفر رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس با صدور بیانیه‌ای مشترک، مردم را به استقبال از رئیس جمهور دعوت کردند.

بیانیه امام جمعه شیراز و استاندار فارس در آستانه سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، در بیانیه مشترک آیت الله لطف الله دژکام و دکتر محمد هادی ایمانیه خطاب به مردم استان فارس آمده است: مستحضرید که بیستم مهر ۱۴۰۲ و در سالروز بزرگداشت لسان الغیب شیرازی، دیار فارس برای دومین بار در دولت سیزدهم، میزبانِ دولتِ مردمی و شخص رئیس جمهور محترم خواهد بود تا فضای ملکوتی و معنوی سومین حرم اهل بیت (ع) تجلی وحدت و بلوغ سیاسی و قدرشناسی مردم این سامان باشد و در حافظه تاریخی فارس به یادگار بماند.

این بیانیه می افزاید: در طول این سفر، تعدادی از پروژه‌های مهم عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی افتتاح خواهد شد و ماحصل آن، نقطه‌ عطفی در تسهیل ارتباط فارس با شمال ایران، اشتغال نیروی کار استان، کلید زدن بهره‌برداری از صنایع مهم و کارخانه‌های احیا شده و نیز تصمیم گیری های استراتژیک برای آینده‌ پر خیر و برکت استان خواهد بود.

این بیانیه حاکی است: بدین وسیله ضمن اعلام آمادگی همه جانبه استان جهت استقبال از رئیس جمهور محترم و هیات همراه، از عموم مردم همیشه در صحنه و هوشمند استان فارس جهت شرکت در رویداد آغازین سفر و دیدار مردمی حضرت آیت الله رئیسی در روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه از ساعت۱۵:۳۰ عصر، در جوار مضجع شریف حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) دعوت به عمل می‌آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور شما مردم عزیز در این رویداد، مانند همیشه‌ تاریخِ سرفرازِ فارس، نشان خواهد داد که این استان می‌تواند نقش کلیدی و موثری در توسعه جنوب کشور و رقم زدن تاریخ امیدآفرین و نشاط بخشِ معاصرِ ایران اسلامیِ عزیزمان ایفا نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی