شمانیوز
شما نیوز

امحاء بیش از ۱۱ تُن مواد مخدر در فارس

همزمان با گرامیداشت هفته انتظامی، با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی در شیراز امحاء شد.

 امحاء بیش از ۱۱ تُن مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر،گفت: یکی از مشکلات جامعه امروز بشری، تجارت مواد مخدر است که طی آن افرادی سودجو، سلامتی انسان ها را به مخاطره انداخته اند.

سردار رهام بخش حبیبی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های مأموران انتظامی در مسیر مبارزه با مواد مخدر،افزود: از اول انقلاب تا کنون در استان پهناور فارس، ۱۱۶ شهید والامقام و ۱۲۷ جانباز سرافراز در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در فارس بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۹۰ قاچاقچی و عناصر اصلی دستگیر شده اند.

دستگیری ۱۰۰ نفر توزیع کننده عمده مواد مخدر، دستگیری سه هزار و ۲۷۰ خرده فروش و جمع آوری تعداد پنج هزار و ۵۲۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بود که سردار حبیبی به آن ها اشاره کرد.

او با بیان اینکه بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی در این مراسم امحاء شد، گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که در جامعه هیچگونه اثری از اعتیاد و مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن نباشد.

حبیبی اظهار داشت: با کسانی که بخواهند با امنیت مردم بازی کنند به شدت برخورد می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی