شمانیوز
شما نیوز

رئیس جمهور:

فارس جلوه یک استان پرتلاش است

رئیس جمهور گفت: استان فارس با ظرفیت‌های بسیار از استان‌های برخوردار است و با وجود شخصیت ها، اندیشمندان و عالمان برجسته یکی از استان‌های شاخص کشور است.

فارس جلوه یک استان پرتلاش است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در دیدار عمومی با مردم استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان داشت: استان فارس مهد عالمان برجسته و مفاخر بزرگ است و با ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف از استان‌های شاخص کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: مردم فارس ۱۵ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اندو ما باید پیام این شهیدان را که پیام بندگی خدا، اجرای عدالت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است و پیام ایستادگی و مقاومت در راه هدف است. بشنویم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم فارس در عرصه‌های مختلف سربلندی از آزمون را به شایستگی نشان داده اند و تلاش مجاهدانه برای عمران و آبادانی ایران اسلامی و خدمت بیشتر به مردم وفادار و قدرشناس پیام مشخص مردم است.

وی فارس را پیشرو در حرکت‌های علمی و فناوری دانست و اظهار داشت: فارس جلوه یک استان پرتلاش است و مردمی خانواده محور دارد و دولت تلاش می‌کند با راه اندازی  واحد‌های راکد و نیمه راکد چرخه اقتصاد را در این استان فعالتر کند تا مردم فارس به ویژه جوانان دغدغه مسایل اقتصادی را نداشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به ایجاد ۷۷ هزار شغل در فارس گفت: آمار بیکاری در استان به ۷ درصد رسیده است و این یک رکورد است که به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس دولت سیزدهم به مسکن ملی در فارس هم اشاره کرد و گفت: فارس در زمینه اجرای طرح مسکن ملی پیشرو است و در همین سفر ۳۰ هزار قطعه زمین تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری فارس گفت: ایجاد راه‌های مواصلاتی در این استان بسیار اهمیت دارد و دولت توسعه راه ها، زیرساخت‌ها و توسعه راه ریلی در این استان را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه به  حمله تروریستی شاهچراغ (ع)  اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، دشمن به دنبال ایجاد انحراف در فارس بود، اما مردم دلداده احمد بن موسی (ع) ایستادگی کردند و به همین دلیل دشمن به ترور و ایجاد وحشت در بین بیگناهان و زائران احمد بن موسی اقدام کرد و آن‌ها را به خاک و خون کشید که این نشانه استیصال و درماندگی آنهاست.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: حضور مردم مسئولیت دولت را در خدمت به آنان مضاعف می‌کند تا برای رفاه مردم و کاهش مشکلات بیشتر تلاش کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی