شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شیراز :

مسوولان فارس توسعه دریامحور را جدی بگیرند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مسوولان فارس و شیراز پیرو منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت دریا، توسعه دریامحور را مورد توجه جدی خود قرار داده و وظیفه خود در این خصوص را ایفا کنند.

مسوولان فارس توسعه دریامحور را جدی بگیرند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه شیراز در جنوب کشور و کنار خلیج فارس و دریای عمان، همیشه به صورت تاریخی مرکز فعالیت‌های اقتصادی، دریایی و پشتیبانی از اقتصاد دریا بوده است گفت: امروز رهبر معظم انقلاب سیاست‌های توسعه دریا محور را ابلاغ کرده‌اند و اینجا مسؤولان استان فارس باید نقش خود را درست ایفا کنند و توسعه دریامحور را جدی بگیرند.

وی افزود: در دوره‌ای از پس ساختن یک لنج ساده هم بر نمی‎‌آمدیم اما امروز ناوشکن می‌سازیم یعنی رشد کرده‌ایم و اینها مرهون نگاه رهبر معظم انقلاب به آینده است.

وی بیان کرد: برای اینکه انقلاب ما در دنیا و آخرت سربلندی به ارمغان بیاورد باید در عرصه استفاده اقتصادی در دریا هم پیشروی کنیم.

وی در خصوص مسائل منطقه گفت: ما بارها گفتیم با رژیم غاصب صهیونیستی مخالفیم و هنوز هم مخالفیم اما اینکه چگونه مخالفت را ابراز کنیم تحت تدبیر ولی امر مسلمین و نایب امام زمان (عج) است و دشمنان هیچ وقت نتوانستند قدم بعدی ما را پیش‌بینی کنند چون رهبر ما مجتهد است و خودش اجتهاد می‌کند.

آیت الله دژکام با اشاره به پیش رو بودن هفته کتاب و کتابخوانی نیز گفت: یکی از سیاست‌هایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند این است که کتابخوانی ترویج شود و امید که در این هفته به صورت ویژه شاهد خدمات نهادهای مربوطه از جمله اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس باشیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به شیراز کتابخانه مرکزی با خدمات مدرن به عنوان یکی از مصوبات سفر شکل گرفت و امیدواریم با همکاری و همیاری همه مسؤولین به نتیجه برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی