شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

باید برای ارتقای وضعیت آموزشی دانش آموزان تلاش کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید برای ارتقای وضعیت آموزشی دانش آموزان تلاش کنیم.

باید برای ارتقای وضعیت آموزشی دانش آموزان تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدخلیل عسکری در نشست شورای کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی استان با اشاره به چالش‌های پیش‌رو در سال تحصیلی جاری گفت: آثار و آسیب‌های کرونا را همچنان در بین برخی دانش‌آموزان می‌بینیم لذا برای رساندن دانش‌آموزان به روند عادی تعلیم و تربیت همچنان باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه باید یک اصل و اراده جدی پای کار آموزش بیاید لذا از هر مسیری باید این موضوع را پیگیری کنیم، افزود: معلمانی که از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ امسال وارد مدارس شده‌اند اغلب نیاز به آموزش دارند بنابراین علاوه بر حضور بر دوره‌های حضوری ارائه شده، برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی نیز باید برای آن‌ها ارائه شود.

وی بیان کرد: عملکرد دانش‌آموزان در آزمون نهایی سال گذشته باید به صورت کارشناسانه و درس به درس مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنیم.

او گفت: در راستای همراه کردن مدیران، معلمان و خانواده‌ها با فرآیند تعلیم و تربیت ضروری است با مساعدت و همراهی صدا و سیما و سایر رسانه‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی تأکید کرد: ضروری است آنچه در کلاس‌های آموزشی ویژه معلمان ماده ۲۸ ارائه می‌شود با آنچه در کلاس‌های درس مورد نیاز است، مطابقت داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی