شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

برگزاری جشن تکلیف ۸۳ هزار دانش‌آموز در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: جشن تکلیف، عبادت و بندگی ۴۳ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی و ۴۰ هزار دانش‌آموز پسر پایه هشتم متوسطه استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری جشن تکلیف ۸۳ هزار دانش‌آموز در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدخلیل عسکری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن عبادت و بندگی دانش آموزی استان فارس اظهارداشت: در راهبرد مدرسه محوری، نقش‌دهی به دانش آموزان باید مورد توجه باشد.

وی افزود: جشن تکلیف برای ۴۳ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم و ۴۰ هزار دانش‌آموز پسر پایه هشتم در سطح استان فارس برگزار می‌شود.

او بیان کرد: از مجموع این دانش آموزان، ۱۶ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم و ۱۱ هزار دانش‌آموز پسر پایه هشتم در کلان شهر شیراز مکلف و در جشن عبادت مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: جشن تکلیف آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: آئین جشن تکلیف رویدادی مذهبی است لذا ضروری است به گونه‌ای برگزار شود که سالروز مکلف شدن و مشرف شدن دانش‌آموز به بارگاه حق تعالی همواره در ذهن او ماندگار شود.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و متمرکز برای دانش آموزان مکلف تاکید و عنوان کرد: بهره‌مندی از تشکل‌های دانش آموزی در این برنامه، به کیفیت آن کمک خواهد کرد.

وی گفت: برنامه جشن تکلیف دختران به صورت هماهنگ و همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) درجوار حرم مطهر شاه‌چراغ علیه السلام در دی ماه برگزار می‌شود و جشن عبادت ویژه پسران نیز به صورت هماهنگ و همزمان در اردیبهشت ماه آینده برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied