شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شیراز :

صیانت از ولایت مهم ترین وظیفه‌ مجلس خبرگان است

نماینده‌ ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه صیانت از ولایت به عنوان رکن و اساس تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همه است، گفت: قطعاً وظیفه‌ای مهم‌تر از این برای مجلس خبرگان رهبری نیست و به غیر از وظیفه شرعی، نمایندگان خبرگان رهبری برای صیانت از اصل ولایت فقیه سوگند هم می‌خورند.

صیانت از ولایت مهم ترین وظیفه‌ مجلس خبرگان است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ آیت‌الله لطف الله دژکام در همایش نقش امامت در صیانت از جایگاه‌ ولی‌فقیه اظهار داشت: در این همایش سعی بر صیانت از این اصل با تشکیل شبکه امامت شده است.

وی با بیان این‌که امروز این شبکه یک وظیفه سنگین را بر عهده دارد، به پیاده شدن اسلام ناب به عنوان یک هدف مشترک در این شبکه اشاره و تصریح کرد: شبکه در تامین مالی هم مشترک است و همه نان‌خور امام زمان (عج) هستند و صیانت از ولایت فقیه نقش اصلی این شبکه است.

او با بیان اینکه تفقه در دین به معنی خوب فهمیدن دین، از جمله نقش شبکه امامت در صیانت از ولایت فقیه است، ادامه داد: تولی، مبارزه و جهاد تبیین، رصد تهاجمات فرهنگی دشمن، و تهیه ابزار تبلیغ و جهاد تبیین از دیگر مواردی است که در صیانت از ولایت فقیه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با انتقاد از آموزش صیانت از ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه، با بیان این‌که این آموزش برای این منظور کافی نیست، تاکید کرد: برای آماده‌سازی شرایط برای تشکیل حکومت اسلامی در زمان ظهور، باید بر آموزش این مهم توجه بیشتر شود.

گفتنی است همایش نقش امامت در صیانت از جایگاه‌ ولی‌فقیه با حضور امامان جمعه استان های جنوبی کشور در شیراز برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied