شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شیراز :

دشمن شناسی رکن اول مکتب شهید سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه اسرائیل برای جبران ناکامی‌های ماه‌های اخیر به دنبال ترور در ایران است، گفت: این هنر نیست که تعدادی افراد مظلوم و بیگناه از زن و کودک را ناجوانمردانه به خاک و خون بکشند، آنان نمی توانند با این جنایات ناکامی هایشان را جبران کنند.

دشمن شناسی رکن اول مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در تجمع مردمی محکومیت اقدام تروریستی در کرمان،در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ(ع)، با بیان اینکه دشمن شناسی ویژگی بارز شهید سلیمانی بود، افزود: شهید سلیمانی به واسطه این ویژگی همواره در میانه میدان استوار ایستاد، دلاورانه با دشمن جنگید و در برهه‌ای به طور رسمی به رهبر معظم انقلاب نوشت عمر داعش تمام شد.

وی اظهار داشت: بزرگ مرد جبهه مقاومت این حرکت عظیم را با اتکا به ویژگی دشمن شناسی خود انجام داد.

وی ادامه داد: حاج قاسم همیشه مقابل دشمن می ایستاد و به همین دلیل لباس فتح به تن داشت و سربلند بود.

او گفت: همه باید سعی کنیم دشمن را شناخته و با آن وجه مشترک پیدا نکنیم و در مقابلش ایستاده و ناکامش بگذاریم.

وی با بیان اینکه کسانی که دنبال عادی سازی روابط با آمریکا و اسرائیل هستند باید متوجه باشند که روی اسب بازنده شرط‌بندی کرده‌اند، گفت: حدود سه ماه پیش بود که چند صد نفر از مبارزین غزه به دل اسرائیل زدند و طوفان الاقصی را به راه انداخته و ابهت این رژیم غاصب را در هم شکستند و حدود هزار نفر اسیر گرفتند.

آیت الله دژکام افزود: حدود سه ماه است که حماس در حال نبرد با اسرائیل است و بدون دخالت هیچ کشوری توانسته مقابل این رژیم ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل برای جبران ناکامی‌های ماه‌های اخیر به دنبال ترور و جنایت در ایران است، عنوان کرد: این رژیم غاصب عملا به شکست اعتراف کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن شناسی رکن اول و ولایت مداری رکن دوم مکتب شهید سلیمانی است.

وی به وقایع سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: برخی در زمان فتنه تحلیل‌ و عملکردهایی داشتند که رویه شهید سلیمانی خلاف آنها بود این شهید اعلام می‌کرد که همیشه پشت سر ولایت فقیه حرکت و عمل خواهد کرد.

او افزود: آمریکا باید بساطش را از منطقه غرب آسیا جمع کرده و بیرون برود و به طور قطع امت اسلامی و مردم منطقه با شهادت و ایستادگی از این آرمان بزرگ دست برنخواهند داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه 13 دی ماه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن ۸۴ نفر شهید شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied