شمانیوز
شما نیوز

دولت در تلاش است فشارهای اقتصادی را کم کند

وزیر دادگستری گفت: دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تامین کالای اساسی فشارهای اقتصادی بر مردم را کم کند

دولت در تلاش است فشارهای اقتصادی را کم کند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، امیرحسین رحیمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به اینکه اعضای دولت و به ویژه رئیس جمهور از تحت فشار بودن مردم مطلع هستند، اظهار داشت: دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تأمین کالای اساسی فشارهای اقتصادی را کم کند.

وی با اشاره به راه اندازی واحدی در راستای نظارت و بازرسی با تاکید رئیس جمهوری، افزود: این تصمیم در راستای رفع کمبود کالای اساسی و نظارت و بازرسی در بازار ایجاد می‌شود که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان عهده دار آن شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

او با اشاره به رسیدگی سازمان تعزیرات به بیش از یک میلیون و ۷۱۲ هزار پرونده در مدت دو و نیم سال گذشته، بیان کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان جریمه وصول شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس نیز در این مدت به ۱۰۹ هزار و ۱۴۰ پرونده رسیدگی شده است، اظهار کرد: مجموع جریمه‌های وصولی ۶۲۴ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات، ضرورت سلامت و امنیت آن را دو موضوع مهم و از وظایف دولت برشمرد و گفت: انتخابات با حضور سلیقه‌های مختلف و با تبلیغات اخلاق محور بدون تخریب، رقابتی با مشارکت بالای مردم را رقم می‌زند و مشارکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

او گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی، تهدیدهای خارجی را با وجود جنگ اقتصادی، خنثی می‌کند.

وی به جایگاه مجلس در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور و ریل قطار حرکت توسعه است و اگر مجلسی قوی داشته باشیم، کشور روز به روز پیشرفت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied