شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

استعدادیابی ورزشی نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

استاندار فارس گفت: بر اساس آمار بسیاری از اماکن ورزشی در مدارس، دانشگاه ها، پادگان ها و سازمان‌های دولتی ساعت‌های زیادی بدون استفاده می‌مانند و متولیان امر باید برای استفاده حداکثری از این سرمایه ها برنامه ریزی کنند.

استعدادیابی ورزشی نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد هادی ایمانیه در مراسم تجلیل از ورزشکاران استان فارس بیان کرد: باید با هم افزایی زمینه استفاده ازاین‌همه سرمایه ملی را برای مردم فراهم کرد.

وی بر ضرورت تکمیل ۵٠٠ پروژه نیمه‌تمام ورزشی فارس تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت خیرین، مولد سازی و مسئولیت اجتماعی کارخانجات برای تکمیل پروژه ها استفاده کرد.

ایمانیه به اهمیت ورزش در روستاها اشاره کرد و گفت: اگر قرار است روستاییان در روستاها ماندگار شوند، باید سازو کار های ماندگاری که بهره مندی از همه امکانات می باشد در این نقاط فراهم شود.

وی برای حمایت از ورزش روستایی و تکمیل و ساخت ورزشگاه‌ها اعلام آمادگی کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش هم موافقت کرده با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان به ساخت خانه‌های ورزش روستایی کمک کند.

استاندار فارس یکی از بهترین راهکار ها برای استفاده از توان و انگیزه جوانان را تقویت و توسعه ورزش دانست و از مدیریت ورزش استان خواست تا ورزش همگانی را جدی بگیرد.

او تاکید کرد: برای توسعه ورزش همگانی نیاز به حمایت امام جمعه شیراز است و از دادگستری هم انتطار حمایت داریم تا هر هفته ورزش همگانی در شیراز و شهرستان‌ها انجام شود و یک ارگان هم حامی مالی آن باشد و برای ورزش همگانی بانوان هم هر هفته یکی از بوستان‌ها اختصاص پیدا کند.

استاندار فارس به اهمیت استعدادیابی در ورزش اشاره کرد و گفت: استعدادیابی کاری بسیار ارزشمند و نیازمند برنامه‌ریزی جدی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied