شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی:

طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای فارس در حال اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۵۰۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی شهرستان فسا در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار آغاز شد

طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای فارس در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمودرضا طالبان در حاشیه مراسم آغاز این طرح که با حضور استاندار فارس و دیگر مسئولین برگزار شد افزود: طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان آغاز شده و در حال اجرا و فعال است.

وی خاطرنشان ساخت: حدود ۱۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن باید در ۹۵ سایت و ۲۸۰۰ هکتار زمین ساخته شود که از این تعداد ۱۱۵ هزار واحد در شهرهای شیراز مرودشت استهبان جهرم کازرون و فسا به دلیل کمبود زمین به شکل چهار طبقه ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: مابقی و ۴۵ هزار واحد دیگر عمدتاً به شکل یک طبقه و بعضاً دو طبقه در حال ساخت است.

او اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۸ هزار واحد در مرحله اجرا یا اتمام فونداسیون قرار دارد و برای حدود ۵۶ هزار واحد هم پروانه ساختمانی اخذ شده است.

طالبان گفت: در شهر فسا تعداد ۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۷۳۳۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۵۶۱۲ نفر واریز وجه انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون برای ۱۱ هزار نفر در شهر فسا زمین تامین شده و برای ۳۷۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است.

او بیان کرد: زمینی به مساحت ۷۴ هکتار نیز پیش از این پروژه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته که همزمان عملیات آماده‌سازی و احداث واحدهای مسکونی در آن آغاز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied