شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه موقت شیراز:

چرا جهاد کشاورزی جلوی گرانی ها را نمی‌گیرد؟

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه هیچ نظارتی بر فروشگاه‌های مواد غذایی استان فارس نیست گفت: باید جلوی گران‌فروشی که به مردم فشار آورده است را گرفت.

 چرا جهاد کشاورزی جلوی گرانی ها را نمی‌گیرد؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: خدمات ۴۵ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران را هیچ رژیمی انجام نداده است.

وی اظهار داشت: قدرت و شوکت امروز ما به برکت اسلام و انقلاب اسلامی و ثمره نهضت انبیا بوده و انقلاب اسلامی امتداد خط ابراهیم، موسی، عیسی و امتداد خط حضرت محمد (ص) است.

امام جمعه موقت شیراز افزود: امروز حرف جمهوری اسلامی به غربی‌ها این است که شما غربی‌ها ۷۵ سال ملتی را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده و جنایاتی کردید که در تاریخ نظیر نداشته اما باز هم دم از حقوق بشر می‌زنید و یکی از برکات طوفان الاقصی این بود که چهره‌تان را به جهان نشان داد و دیوان لاهه دستور به توقف جنگ داد و حتی برخی از نمایندگان مجلس آمریکا نامه به رئیس جمهور آمریکا جهت توقف جنگ نوشتند.

او با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۵ سال قدرت سرنوشت‌ساز منطقه و مایه عزت همه ما است گفت: برخی از مشکلات وجود دارد که علت آن مشخص است اما روز  ۲۲ بهمن ماه این ملت نشان خواهند داد که پای استقلال و شرف خود ایستاده‌اند.

وی در ادامه به بیان دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: سنت خداوند متعال این نیست که دنیا در دست زورگویان باشد و در نهایت صالحان وارثان زمین خواهند شد و جمهوری اسلامی مقدمه آن است.

او تصریح کرد: شعار سال ۵۷ استقلال، آزادی جمهوری اسلامی محقق شده و زیر این آسمان کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی نیست و رهبر، رئیس جمهور، دولت و ارتش ایران استقلال دارند و در بعد سیاسی، نظامی و علمی مستقل هستیم که البته هنوز کامل نیست اما باید ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه آزادی به معنی هرج و مرج نیست گفت: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است و اکثر مردم آن متدین هستند اما عده‌ای با چهره زننده وارد خیابان می‌شوند و باید با بی حجابی در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و شرکت‌ها برخورد شود زیرا قرار نیست خیابان‌های ما در اختیار عده‌ای قلیل باشد.

او بیان کرد: دولت خدمات زیادی انجام داده که باید گفته شود.البته تلخی گرانی همه چیز را کم رنگ می‌کند و باید قدرت خرید مردم را بهبود ببخشیم زیرا اگر تورم کنترل نشود انقلاب تهدید و دچار مشکل می‌شود.

وی ضمن انتقاد از وجود گرانی ها در بازار گفت: هیچ نظارتی بر فروشگاه‌های استان فارس نیست و باید جلوی گران‌فروشی که به مردم فشار آورده را گرفت.

او ادامه داد: جهاد کشاورزی فارس که مسؤول بسیاری از مواد خوراکی است چرا جلوی گرانی گوشت، مرغ و … را نمی‌گیرد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied