شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف ۱۷۰ میلیارد کالای قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از یک انبار در یکی از روستاهای اطراف شیراز، انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۱۷۰ میلیارد کالای قاچاق  در شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی از دپو کالای قاچاق در یک انبار در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی انبار مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۰۸ دستگاه گیربکس، ۲۵ عدد موتور کامل خودروهای خارجی از جمله بنز و بی‌ام‌و، تعدادی سپر و لوازم یدکی خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش اموال کشف شده ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی بر برخورد قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم با اینگونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied