شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

حفظ فضای سبز وظیفه همه مردم است

استاندار فارس حفظ فضای سبز و توسعه درختان را وظیفه همه مردم جامعه دانست و گفت:وظیفه آحاد مردم جامعه و یک شهر است که برای حفظ، توسعه و گسترش فضای سبز و درختان بعنوان ریه های تنفس هر شهر اقدام کنند.

حفظ فضای سبز وظیفه همه مردم است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد هادی ایمانیه در آئین روز ملی درختکاری، از حرکت زیبا و ارزشمند کاشت پانزده هزار نهال با نام شهدا قدردانی و فرهنگ درختکاری را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: مادامی که این فرهنگ با یاد شهدای عزیز مزین شود، ارزشمندی آن چند برابر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری سپاه فجر استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و منابع طبیعی استان در برپایی این طرح عظیم، خاطر نشان کرد: در گذشته، شیراز به شهر سبز و شهر باغات شهرت داشته است که امیدواریم با اقدامات انجام شده وضعیت شهر همچون گذشته گردد.

استاندار فارس از همگان خواست اگر شاهد قطع درخت در محل زندگی خود بودند، موضوع را با سامانه مردم رسی در میان بگذارند تا موضوع به سرعت بررسی و از حذف درختان جلوگیری شود.

وی حفظ فضای سبز و توسعه حیات سبز را منحصرا به دستگاه های اجرایی و دولتی محدود ندانست و تصریح کرد: وظیفه آحاد مردم جامعه و یک شهر است که برای حفظ، توسعه و گسترش فضای سبز و درختان بعنوان ریه های تنفس هر شهر اقدام کنند.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس، از برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان در سال آینده خبر داد و بیان کرد: باید از هر روشی استفاده شود تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ شهادت و اهداف و سیره شهیدان آشنا شوند.

وی در ادامه از همه سازمان ها، دستگاه ها، نهادها و عموم مردم خواست در برگزاری این کنگره ملی مشارکت داشته باشند تا این برنامه فرهنگی مذهبی با شکوه و جلوه بیشتری برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied