شمانیوز
شما نیوز

ساخت مسکن حیاط دار در بیشتر شهرهای فارس

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در بیشتر شهر‌های استان طرح‌های نهضت ملی مسکن به صورت یک طبقه یا دو طبقه حیاط‌دار در حال اجرا است.

ساخت مسکن حیاط دار در بیشتر شهرهای فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمودرضا طالبان در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های کوار ،فیروز آباد و فراشبند بیان کرد: در شهرستان کوار ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند که تاکنون  هزار و ۲۸۸ نفر واریز وجه داشته‌اند.

وی اضافه‌کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی شهرستان کوار از مرحله سفت کاری عبور کرده و در مرحله نازک کاری قرار دارد.

وی گفت: به‌زودی مشکل کمبود زمین مابقی متقاضیان مرتفع خواهد شد و عملیات اجرایی طرح‌ها با شدت بیشتری ادامه می یابد..

او افزود: طرح‌های  نهضت ملی مسکن شهرستان فیروز آباد دو طبقه  و حیاط دار است .

طالبان ادامه داد: تاکنون ۳ هزار و ۸۳۹ نفر در این شهر واریز وجه خود را انجام داده‌اند که از این تعداد برای ۳ هزار و ۷۰۰ متقاضی زمین آماده شده و پروانه ساختمانی بیش از ۲هزار واحد آن اخذ شده و در مراحل مختلف از شروع فونداسیون تا مرحله نازک کاری است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در بازدید از طرح های نهضت ملی شهرستان فراشبند نیز تصریح‌کرد: نهضت ملی مسکن شهرستان فراشبند  دو طبقه و حیاط‌دار اجرا می‌شود.

وی گفت: در شهرستان فراشبند ۲۴۱ نفر تایید نهایی شده‌اند که ۱۴۸ نفر واریز وجه را انجام داده‌اند و در این شهرستان برای ۶۸۴ نفر زمین تهیه شده‌است.

وی اظهارداشت: عملیات فونداسیون ۱۷۶ واحد به پایان رسیده و در مرحله سفت کاری و نازک کاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied