شمانیوز
شما نیوز

شهردار شیراز:

شیراز میزبان ۲ میلیون مسافر نوروزی است

شهردار کلانشهر شیراز گفت: شهرداری شیراز با سه هزار پرسنل به‌صورت آماده‌باش در خدمت مهمانان و مسافران نوروزی است که پیش‌بینی می‌شود امسال تعدادشان به حدود دو میلیون نفر برسد.

شیراز میزبان ۲ میلیون مسافر نوروزی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد حسن اسدی در آئین افتتاح ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان شیراز که در فرهنگ‌سرای کتاب برگزار شد اظهار داشت: شهرداری شیراز با سه هزار پرسنل به‌صورت آماده‌باش در خدمت حدود دو میلیون مسافری خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود امسال میهمان شیراز شوند.

وی بیان کرد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته شیراز میزبان بیش از ۲ میلیون نفر مسافر خواهد بود و با توجه به اینکه شهرداری شیراز به‌عنوان دستگاه برتر در سطح کشور در ستاد خدمات سفر معرفی‌شده امسال نیز تلاش خواهد کرد بهترین خدمات را به میهمانان نوروزی ارائه دهد.

او از همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها خواست با ظرفیت کامل به خدمات‌رسانی و مدیریت مسافرت‌های نوروزی بپردازند و از اداره کل آموزش‌وپرورش نیز خواست با در نظر گرفتن مدارسی اطراف اماکن گردشگری برای استفاده به‌عنوان پارکینگ در کنترل ترافیک و نظم و انضباط برای خدمات‌رسانی به شهرداری کمک کند.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها ازجمله دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها نیز در میزبانی از مسافران فعالیت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied