شمانیوز
شما نیوز

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز ;

در ایام نوروز کمبود دارو نداریم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت:در ایام نوروز کمبود دارو نداریم.

در ایام نوروز کمبود دارو نداریم

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمدجواد راعی اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت غذا و دارو در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم استان و مسافران نوروزی، هماهنگی‌های لازم انجام و با توجه به تعطیلات نوروز، داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های منتخب توزیع کننده داروهای بیماران خاص در استان،فعالیت خود را طبق برنامه اعلام شده انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: فهرست داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های توزیع کننده داروهای خاص در ایام نوروز، در پایگاه مجازی سلامت نوروزی به نشانی اینترنتی http://nowrooz.sums.ac.ir انتشار یافته و به صورت روزانه نیز در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اطلاع‌رسانی می‌شود.

او با بیان اینکه ارائه خدمات دارویی در داروخانه‌ها، با حضور کارشناسان اداره نظارت معاونت غذا و دارو، به صورت روزانه و مستمر مورد پایش و بازبینی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در مورد تامین داروی موردنیاز در ایام نوروز نیز برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات جدی به صورتی انجام گرفته است که مردم با کمبود دارویی در این ایام مواجه نشوند.

راعی افزود: سامانه ملی وزارت بهداشت با شماره تلفن ۱۹۰، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ، آماده پاسخگویی به پرسش‌های هموطنان در خصوص کمبودهای دارویی، مشاوره در زمینه دارو و مسمومیت‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied