شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

۳۰۰ پروژه استان نیازمند چند میلیارد اعتبار است

استاندار فارس گفت: مدیران در فرصت باقی مانده تا پایان سال مالی با جدیت در تهران به دنبال جذب اعتبارات برای استان باشند.

۳۰۰ پروژه استان نیازمند چند میلیارد اعتبار است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد هادی ایمانیه در شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همه مدیران باید با مشورت و همفکری راهکارهایی را برای تحقق این شعار ارائه دهند و هر دستگاهی اعلام کند که چه اقدامی می تواند در این زمینه انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز ۲۰۰ تا ۳۰۰ پروژه در استان برای تکمیل شدن نیازمند چند میلیارد تومان اعتبار است که اگر این اعتبارات جذب و تامین شود می توان این پروژه ها را تکمیل و تقدیم مردم کرد.

وی گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق جهش تولید با بهره گیری از مشارکت مردم در شعار امسال، می توان از ظرفیت و توان مردم در زمینه منافع ملی و پیشبرد امور بهره برد.

او بیان کرد: اخیرا با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین منتخبان جدید مجلس در استان، ۳۰ پروژه کلان استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که این ۳۰ پروژه در دوره چهار ساله مجلس دوازدهم به اتمام برسد.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تسهیل، تسریع و تکریم امر مردم در سازمان‌های اداری در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت افزود: همه مدیران استان باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم در حوزه های مختلف کوشش شبانه روزی داشته باشند و با سرعت در این مسیر حرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied