شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شیراز :

فارس در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: استان فارس در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است در صورتی که تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی استان باید میداندار باشند.

فارس در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با انتقاد از نحوه و ابعاد اختصاص یافته به بیلبوردهای حاوی پیام‌های فرهنگی در سطح شهر، اظهار داشت: در برخی نقاط پیام‌های خوبی نصب شده اما به شکلی است که مخاطب آن را نسبت به تابلوهای تبلیغات بازرگانی در اولویت نمی‌داند.

وی افزود: بیلبوردهای تبلیغ فرهنگی باید هنرمندانه و با سلیقه طراحی شود و توزیع آن در سطح شهر نیز متناسب باشد.

او با بیان اینکه تابلوهای تبلیغاتی نیز برای کسب درآمدهای مورد نیاز ضروری است، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز باید نوعی تناسب و تعادل میان تابلوهای بازرگانی و فرهنگی ایجاد کند.

وی بیان داشت: این استان در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است، به عنوان نمونه جمعیت حاضر در راهپیمایی روز قدس فارس تعجب آور و قابل توجه بود اما در انعکاس رسانه‌ای این حضور عملکرد موفقی نداشتیم که بخشی از آن به دلیل کمبود امکانات است.

وی گفت:تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی فارس باید میداندار باشد و به گونه‌ای تولید محتوا کند که کیفیت لازم را برای انتشار در رسانه‌های ملی داشته باشد و شهرداری اگر لازم است مصوبه دائم تامین امکانات رسانه‌ای را با طرح در شورای اسلامی شهر دریافت کند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied