شمانیوز
شما نیوز

معاون استاندار فارس :

مدیران از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند

مدیران از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، مسیر صداقت و شفافیت با مردم را در جهت ارتقای اعتماد و امید مردم را با هم پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، اسماعیل قزل سفلی، در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان با مدیران رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس اظهار داشت: روابط عمومی‌ها یک نقش حداقلی و یک نقش حداکثری دارند که نقش حداقلی آنها این است که صرفا خبررسان، توجیه گر و توصیف گر عملکرد سازمان متبوع خود باشند و عملا یک جاده یک طرفه را با رسانه ها ایجاد می کنند.اما نقش حداکثری و مطلوب روابط عمومی‌ها این است که در تصمیم سازی‌ها، سیاست گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های سازمان خود نقش داشته و تاثیرگذار باشند.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌ها در نقش حداکثری خود به جای توصیف گری، تبیین گر و تحلیل گر هستند و موفقیت در این راه نیز بدون کمک رسانه ها میسر نیست.

وی گفت: روابط عمومی‌ها باید با رسانه و مردم به عنوان مخاطب تعامل داشته باشند و به ویژه برای مردم به عنوان مخاطب خود شان بسیار بالایی قائل باشند.

او افزود: روابط عمومی در نقش حداقلی خود تنها یک مجموعه اطلاع رسان است اما در نقش حداکثری می‌تواند تبیین گر دستاوردها و موفقیت ها باشد.

وی بیان کرد: در بحث اطلاع رسانی باید صداقت را ملاک اصلی قرار داد و در مقابل، مدیران دستگاه‌ها هم موظفند که در بحث اطلاع رسانی، شفافیت را ملاک اصلی خود قرار دهند.

وی، ظرفیت‌های فارس در حوزه رسانه‌ را بی بدیلی دانست و گفت: رسانه‌های این استان یک ویژگی مهم دارند و آن اینکه می‌خواهند با تعامل به پیشرفت استان کمک کنند و در این راه به شکل عالمانه، عادلانه و طبیبانه عمل می کنند که همه مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی