شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

مدیران باید مکتب شهید رئیسی را ادامه دهند

مدیران باید مکتب شهید رئیسی را ادامه دهند

استاندار فارس گفت: مدیران و مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام، دنباله رو مکتب رئیس جمهور مردمی و شهید آیت الله رئیسی یعنی خدمت صادقانه و از سر اخلاص باشند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمد هادی ایمانیه، در جلسه شورای اداری استان، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا شهید آیت الله رییسی و همراهان وی اظهارداشت: در حالی که بسیاری سعی کردند ایشان را وارد حاشیه کنند اما معتقد بود که وقت خدمت به مردم بسیار مغتنم و با ارزش است و نباید وارد حاشیه ها شد.

وی ادامه داد: صادق الوعد بودن، خستگی ناپذیری، اخلاص، احترام به بزرگان و پیشکسوتان، توجه به کسانی که در پشت صحنه کارها و موفقیت ها تلاش می کردند و توجه به خانواده از دیگر صفات شهید رییسی بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، باید تلاش کنیم که مردم در انتخاب رییس جمهور بعدی به وجود چنین صفات و ویژگی هایی در او توجه کنند.

استاندار فارس گفت: شهید رییسی در بحث حل برخی مشکلات مزمن شده در استان با جدیت ورود کرد و معتقد بود که از کنار چاله ها بدون چاره اندیشی نمی گذریم.

وی تصریح کرد: مدیران استان نیز باید از فرصت پیش آمده برای خدمت نهایت استفاده را ببرند، مسائل مزمن شده حوزه مدیریت خود را حل کنند و به ویژه بکوشند که مصوبات سفرهای اول و دوم رییس جمهور به استان به سرعت عملیاتی شود.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت ارشد استان به همراه امام جمعه شیراز، دستگاه قضایی استان، ۱۸ نماینده استان در مجلس و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی هم قسم شده‌ایم که تا پایان چهار سال فعالیت مجلس دوازدهم ۷۰ پروژه شاخص را به سرانجام برسانیم.

استاندار فارس، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که جدول زمان بندی برای اجرای این پروژه ها را تهیه کنند.

او گفت: بحث مسکن، اشتغال، تولید، معیشت، ارتقای بهره وری بخش کشاورزی، بحث تورم و گرانی، ساماندهی اتباع بیگانه و حجاب از جمله مسائل مهمی است که باید با جدیت از سوی مدیران و مسئولان استان دنبال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی