شمانیوز
شما نیوز

سمند سورن ۳ستاره ‌شد

مدیرعامل ایران‌خودروی تبریز گفت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در مهرماه سال جاری، محصول سمند سورن با ارتقای سطح کیفی موفق به کسب سه‌ستاره کیفی شد.

سمند سورن ۳ستاره ‌شد

به گزارش  خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: حمید حاجی‌زاد منصور در گفت‌وگو با خبرنگاران از ارتقای سطح کیفی خودروی سمند سورن تولیدی تبریز و کسب ستاره سوم کیفیت از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داد و اظهار داشت: این دستاورد به‌دلیل بهبود مستمر کیفیت تعریف‌شده در سطح گروه صنعتی ایران خودرو است.

وی با بیان اینکه تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند، افزود: محصول تک‌ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

مدیرعامل ایران خودروی تبریز، همه محصولات تولیدی این شرکت در تبریز را در سال‌های اخیر دارای دوستاره کیفیت عنوان کرد و گفت: سومین ستاره کیفی سمند سورن افتخاری برای قطب صنعتی شمال‌غرب کشور است.

حاجی‌زاد با اشاره به اینکه ایران خودروی تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، ابراز داشت: سمند معمولی ایران خودروی تبریز هم دارای دو ستاره کیفی است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری همانند سورن، سه ستاره کیفیت را کسب نماید.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت، شالوده اصلی تولید پایدار در هر مجموعه صنعتی بالاخص صنعت خودروسازی کشور است تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان مهمترین شاخصه آن به‌شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم ستاره‌های کیفی محصولات خروجی از ایران خودرو تبریز به حداکثر کیفیت ممکن برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied