شمانیوز
شما نیوز

به کشاورزان فارس پهپاد داده می شود

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی را فرصتی جدید برای سرمایه گذاری و کاهش هزینه‌ها دانست و گفت: تسهیلات بانکی با کارمزد ۴ درصد به متقاضیان خرید پهپاد اختصاص داده می‌شود.

به کشاورزان فارس پهپاد داده می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، علی کمالی مقدم شناسایی و معرفی فناوری‌های نوین و انتقال آن به عرصه‌های کشاورزی را یکی از اهداف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برشمرد و اظهار داشت: در این راستا سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری شرکت دانش بنیان سیرنگ گارگاههای آموزشی-ترویجی را در شهرستان‌های مرودشت، سپیدان، کازرون و شیراز با حضور علاقمندان و فعالان برگزار کرده است.

وی افزود: برای بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و ارائه خدمات مطلوب، متقاضیان خرید پهپاد با مراجعه به جهاد کشاورزی و دریافت معرفی نامه از تسهیلات کم بهره پنج ساله با کارمزد ۴ درصد بهره مند می‌شوند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس همچنین کاهش مصرف سموم، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه‌ها، رعایت مسایل زیست محیطی، عدم تماس مستقیم سمپاش با اپراتور و بدون لهیدگی محصول را از جمله مزایای مهم استفاده از پهپاد در بخش کشاورزی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied