شمانیوز
شما نیوز

دستگاه قضایی قاطعانه با متخلفان انتخاباتی برخورد می‌کند + جزئیات

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رویکرد اصلی دستگاه قضایی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بوده ولی در صورت بی اعتنایی به تذکر و هشدارهای قضایی متخلفان با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

دستگاه قضایی قاطعانه با متخلفان انتخاباتی برخورد می‌کند + جزئیات

به گزارش خبرنگار ناصشمانیوز و به نقل از مهر : ناصرعتباتی بعد از ظهر یکشنبه در دومین جلسه کمیته راهبردی هماهنگی قضائی - انتظامی استان اردبیل با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین با گرامیداشت یاد، خاطره و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در حال حاضر دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دشمنی آشکار و علنی با ملت ایران دست به هر اقدام جنایتکارانه و اجرای نقشه‌های پلید خود بر علیه ملت ایران می‌زنند.

به گفته وی ترور سردار سلیمانی توسط دولت تروریستی آمریکا اوج رذالت و پستی آمریکا را در دنیا به نمایش گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به بصیرت، دشمن شناسی و آگاهی بالای مردم انقلابی ایران، گفت: حضور میلیونی مردم در بدرقه سردار سلیمانی ضمن اینکه بار دیگر توطئه و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد از طرفی رسالت و وظیفه کارگزاران و دست اندرکاران نظام را در خدمت به این مردم مضاعف نموده است.

عتباتی با اشاره به انتظار مردم از مجموعه قضائی و انتظامی در تأمین امنیت و آرامش مردم، گفت: بی شک تقویت همکاری، هماهنگی و تعامل بین این دو مجموعه در تولید امنیت پایدار در جامعه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان اظهار داشت: الحمدالله در استان اردبیل همکاری، تعامل و هم افزایی خوبی بین واحدهای مختلف قضائی و انتظامی وجود دارد و سعی می‌شود این همکاری‌ها و تعامل در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بیش از پیش استمرار و تداوم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان به بحث انتخابات و مناسبت‌های پیش رو نیز اشاره کرد و افزود: رویکرد اصلی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی است ولی در صورتی که افرادی به تذکرات و هشدارهای قضائی و انتظامی بی تفاوت باشند و اقدام به عمل مجرمانه بزنند دستگاه قضائی قاطعانه و طبق قانون با متخلفین برخورد می‌کند.

هماهنگی مناسب مجموعه قضائی و انتظامی اردبیل در اجرای قوانین

سردار حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه از حمایت‌های قضائی دادگستری استان از اقدامات قانونی نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با متخلفین و مجرمین قدردانی نمود و افزود: مسلماً همکاری و هماهنگی‌های مجموعه قضائی و انتظامی موجب تحقق بیش از پیش امنیت پایدار در استان خواهد شد.

طباطبایی دادستان مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم انجام وظایف ذاتی نیروی انتظامی به ویژه در برخورد با جرایم مشهود، گفت: ورود به موقع، مؤثر و بازدارنده نیروی انتظامی مسلماً اقتدار و توان نیروی انتظامی را در برخورد با جرایم نمایان می‌کند.

بررسی مصوبات جلسه گذشته کمیته و نیز بحث و تبادل نظر میان اعضا در خصوص ارائه نحوه خدمتگزاری مطلوب به مردم از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied