شمانیوز
شما نیوز

توسعه کیف پول الکترونیکی در شیراز

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از توسعه کیف پول الکترونیکی به عنوان یک جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان در شیرازخبرداد.

توسعه کیف پول الکترونیکی در شیراز

مهرداد سهرابی  گفت: در دوران کنونی تبادلات به صورت الکترونیکی و با استفاده از تلفن‌های همراه بسیار متداول است و با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از تکنولوژی در تبادلات بانکی، مفهوم کیف پول الکترونیکی نیز روی کار آمده است.

وی گفت: کیف پول الکترونیکی یک جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس بیان کرد: در همین راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز برای فراهم کردن تسهیلات به شهروندان و حل مشکلات و معضلات حوزه پرداخت خرد و استفاده از تکنولوژی‌های روز و گام برداشتن در راستای شهر هوشمند در نظر دارد اقدام به توسعه خدمت جدید کیف پول الکترونیکی کند.

سهرابی گفت: از طریق این خدمت جدید، مشتریان می‌توانند برای خود یک کیف پول الکترونیکی ایجاد کنند و ضمن برخورداری از امکان شارژ و از طریق اسکن بارکد دوبعدی ( QR) انتقال وجه کیف به کیف استرداد، تولید بارکد دوبعدی ( QR)،مانده گیری و گزارش گیری انجام دهند.

وی گفت: این خدمت که از طریق سامانه مد نظر شهرداری شیراز ارائه می‌شود، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پرداخت‌های خرد خود را با سرعت و سهولت (بدون نیاز به وارد کردن شماره کارت، رمز دوم، CVV2) انجام دهند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان گفت: از کلیه بانک‌ها، PSP ها و شرکت‌های دارای صلاحیت و مجوزهای قانونی لازم و سابقه اجرایی مرتبط دعوت بعمل می‌آید نسبت به ارائه راهکار و تکمیل و ارائه مدارک و سوابق خود حداکثر تا پایان بهمن ماه ۹۸ اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied