شمانیوز
شما نیوز

مجلس اعتقادی به بستن شبکه های مجازی ندارد

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با تکذیب شایعه طرح انسداد و بستن برخی شبکه‌های مجازی در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس هیچ اعتقادی به این موضوع به شکلی که مطرح‌شده ندارند.

مجلس اعتقادی به بستن شبکه های مجازی ندارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، ابراهیم عزیزی با تکذیب شایعه طرح انسداد برخی شبکه‌های مجازی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان مجلس هیچ اعتقادی به این موضوع به شکلی که مطرح‌شده ندارند.

وی بیان کرد: آنچه در فضای مجلس موردبحث قرارگرفته، موضوع ساماندهی و استفاده بهینه و حداکثری از فرصت فضای مجازی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ بحثی از انسداد، ممنوعیت سازی و محدودیت ایجاد کردن در فضای مجازی مطرح نبوده و نمایندگان مجلس اساسا اعتقادی به این موضوع بدین شکل ندارند، تصریح کرد: ما اعتقادداریم که فضای مجازی یک فرصت است و تنها باید تهدیدات آن را به حداقل رساند که این‌یک موضع منطقی است و عقل آن را تصدیق می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: ما از هر ابزاری به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم و استفاده درست، بهینه، منطقی و هوشمندانه از فضای مجازی نیز یعنی استفاده از همه ظرفیت‌هایی است که در اختیار انسان‌هاست و برای رشد و تعالی خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

او افزود:اگر ساماندهی منطقی و عقلانی فضای مجازی موردتوجه قرار گیرد، برخلاف سخن شایعه‌سازان، یعنی استفاده حداکثری از این فضا و بهینه‌سازی به بهترین شکل ممکن تا بتوان بهترین استفاده را از این فضا انجام دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied