شمانیوز
شما نیوز

نگاه به خارج برای حل مشکلات کشور غلط است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه نگاه به خارج برای حل مشکلات کشور غلط است، گفت: دولت در سال پایانی به جای توجه به مسائل انتخاباتی به فکر خدمت به مردم باشد.

نگاه به خارج برای حل مشکلات کشور غلط است

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر؛ سید علی آقازاده با اشاره به اهمیت توجه به توان داخلی و معطل نکردن اقتصاد کشور به تحولات خارجی به عنوان دغدغه رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: از نگاه رهبری تحولات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، از راهبردهای اصلی نظام است و نباید به هیچ وجه خود را وابسته به خارج و روابط خارجی کنیم.

 

وی با بیان اینکه نگاه به درون و استقلال عمل در داخل کشور، از اهداف جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بستر توسعه و پیشرفت در داخل کشور است، باید بتوان به ظرفیت داخلی توجه کرد نه اینکه منتظر بمانیم تا از بیرون برای ما کمکی بفرستند و در آن زمان قدمی برداریم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نباید برنامه‌های اساسی کشور را منوط به حمایت‌های خارجی دانست، افزود: از نگاه رهبری، نگاه به بیرون و بی‌توجهی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نگاه غلطی است، باید با تکیه بر توان داخلی کشور را به توسعه و پیشرفت رساند.

 

آقازاده با اشاره به اینکه کمتر از یک سال از عمر دولت فعلی باقی مانده است، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبری در یک سال باقی مانده از عمر دولت نیز می‌توان اقدامات مؤثری انجام داد از این رو، نگاه مجلس به پروژه‌ها و طرح‌های دولت نگاهی تأکیدی است و دولت تا آخرین لحظات باید برنامه‌هایی که از قبل داشته به ثمر برساند تا از مشکلات معیشتی مردم کاسته شود.

 

وی با بیان اینکه دولت با شرایط موجود در حال انجام فعالیت بوده و تلاش می‌کند تا برای رفع مشکلات مردم گام‌هایی برداشته شود، گفت: تفکر مجلس این است که دولت را وادار کند تا در مسیر رفع مشکلات مردم در سال پایانی عمر خود گام‌های مهمی بردارد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه هدف دولت رفع مشکلات مردم بوده و سایر قوا نیز از اجرای برنامه‌های دولت برای کاهش مشکلات مردم پشتیبانی می‌کنند، گفت: همه این تلاش‌ها با هدف پیگیری و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرآیند دولت‌های مختلف در سال پایان عمر خود و قرار گرفتن در مسائل انتخاباتی تصریح کرد: دولت‌هایی مثل دولت کنونی متأسفانه در مسائل انتخابات، گاهی منافع گروهی را بر بعضی منافع دیگر ترجیح داده‌اند از این رو، تاکید داریم که دولت خود را درگیر انتخابات و مسائل فرعی و حاشیه‌ای نکرده و صرفاً به مشکلات مردم بپردازد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied