شمانیوز
شما نیوز

باید زمینه وقوع جرم در جامعه کاهش یابد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر لزوم همراهی همه در کاهش زمینه وقوع جرم در جامعه گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها در این زمینه نقش دارند و کار تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست.

باید زمینه وقوع جرم در جامعه کاهش یابد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جمع مسئولان انتظامی استان فارس اظهار داشت: اصل نظام اسلامی بر پایه ولایت استوار است و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت ولایت به دست آمده.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات انتظامی و امنیتی در جامعه ما به مانند همه کشورهای دیگر وجود دارد افزود: برای جلوگیری از بروز جرم در جامعه، باید اقداماتی انجام شود تا زمینه وقوع جرم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه همه نهادها و دستگاه ها در این خصوص نقش دارند و کاهش زمینه وقوع جرم فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست بیان کرد: نقش مردم نیز در این مسیر در دین ما به عنوان امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده است که باید نسبت به وقایع و حوادث پیرامون خود حساس بوده و بی تفاوت نباشند.

امام جمعه شیراز گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد، به تبع آن وقوع جرم در جامعه کاهش می یابد که همه متولیان امر باید فضای جامعه را به سمت پیشگیری از وقوع جرم ببرند تا نیروی انتظامی بتواند به مسئولیت و وظایف اصلی خود بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied